Regulamin

Regulamin wewnętrzny – Reszel BUS. Obowiązuje od 01.09.2021r.

Właścicielem strony https://www.reszel-bus.pl jest Bogdan Luchowski, właściciel Firmy  Handlowo Usługowej, zarejestrowanej pod numerem NIP: 742-144-65-99 w Dębnik 20
11-440 Reszel. Tel: +48 886 684 985, E-mail: reszelbus@gmail.com.

Postanowienia ogólne

Wyjazdy międzynarodowe na trasie Polska – Niemcy – Belgia – Holandia – odbywają się w następujących dniach. Wyjazdy z Polski we wtorek, środa, sobota. Powroty do kraju odbywają się w czwartek, piątek, niedziela.

W przypadku większych grup pod jeden wskazany adres (powyżej 6 osób) istnieje możliwość ustalenia indywidualnej godziny wyjazdu oraz ceny.

Rezerwacja miejsca w busie odbywa się: telefonicznie – dzwoniąc na numer +48 886 684 985, wysłanie sms na powyższe numery, wysyłając e-mail z dokładnymi danymi: Imię i Nazwisko, adres skąd, adres, dokąd, data wyjazdu, ilość osób oraz numer kontaktowy (w przypadku e-mail) albo skorzystać z formularza rezerwacji na stronie https://www.reszel-bus.pl/wp/index.php/rezerwacja-online/

Potwierdzenie dokonanej rezerwacji odbywa się tego samego dnia i jest uzależnione od ilości wolnych miejsc. Przewoźnik dokonuje rezerwacji według kolejności zgłoszeń. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania rezerwacji na termin żądany przez Pasażera w przypadku braku wolnych miejsc. Potwierdzenie i omówienie szczegółów podróży odbywa się telefonicznie dzień przed zarezerwowanym przejazdem.

W przypadku braku możliwości przejazdu na skutek awarii pojazdu, kiedy nie ma możliwości kontynuowania jazdy, przewoźnik zobowiązuje się do zapewnienia innego środka transportu w ciągu 12 godzin w zależności od miejsca awarii. Przewoźnik dołoży wszelkich starań, aby mikrobusy kursowały zgodnie z ustaleniami, ale z przyczyn obiektywnych (awaria mikrobusu, postoje na granicy, czynniki atmosferyczne i drogowe) nie może tego zagwarantować

Prawa i obowiązki pasażera

Pasażer niezwłocznie po zajęciu miejsca w pojeździe ma obowiązek zapiąć pasy bezpieczeństwa. W busach zabronione jest spożywanie napojów alkoholowych, środków odurzających oraz palenie tytoniu. Za zanieczyszczenie pojazdu pobierana będzie opłata w wysokości 30€ lub 120zł na rzecz kosztów czyszczenia (np. zabrudzenia pojazdu podczas spożywania posiłków, umyślne zabrudzenia, itp.).

Przewoźnik ma prawo żądać opuszczenia pojazdu w przypadku, gdy pasażer:

– nie przestrzega warunków regulaminu
– znajduje się w stanie nietrzeźwym
– zachowuje się w sposób uciążliwy dla pozostałych pasażerów
– nie posiada wymaganych dokumentów granicznych
– dopuścił się wykroczeń celno-dewizowych.

Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za:

– skutki spowodowane opóźnieniem mikrobusu
– bagaży znajdujących się w mikrobusie
– samowolne oddalenie się pasażera od mikrobusu
– osoby niepełnoletnie podróżujące bez prawnego opiekuna
– zatrzymanie pasażera przez służby graniczne

Nie ma możliwości przewożenia dzieci na kolanach, tylko w fotelikach do tego przystosowanych. Przewoźnik nie posiada stosownych fotelików i ten obowiązek pozostawia w kwestii pasażera.

Warunki przewożenia bagaży

Pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu 2 sztuk bagażu podróżnego o łącznej wadze 30 kg oraz bagażu podręcznego o gabarytach nieutrudniających podróż innym współpasażerom. Dodatkowe bagaże oraz bagaże o większych gabarytach wymagają dodatkowej opłaty nie mniejszej niż 30€ lub 120zł i jest to uwarunkowane ostateczną decyzją kierowcy busa.

Zabrania się przewozu rzeczy, których przewóz jest niedozwolony na podstawie odrębnych przepisów. Przewoźnik odmówi zabrania bagażu niebezpiecznego oraz o nieprzyjemnym zapachu.

Nie przewozimy zwierząt.

Bilety oraz cennik usług przewozowych

Przewoźnik w swojej ofercie posiada bilety jedno-przejazdowe i dwu-przejazdowe. Ceny za usługi określone są w walucie PLN oraz EUR i są to ceny brutto. Zakup biletu odbywa się bezpośrednio u kierowcy, dostępne są bilety jedno-przejazdowe jak i dwu-przejazdowe.

Opłata za bilet zakupiony u kierowcy pobierana jest z góry za wykonaną usługę oraz waluta ceny biletu uzależniona jest od kraju w jakim bilet został zakupiony w Holandii i Niemiec jest to EUR, w Polsce to PLN.

Reklamacje i zastrzeżenia

Wszystkie zastrzeżenia oraz reklamacje prosimy kierować pisemnie na adres e-mail – reszelbus@gmail.com. Przewoźnik zobowiązuje się do rozpaczania każdej reklamacji w czasie nie dłuższym niż 14 dni od daty jej otrzymania.

Pasażerowie decydujący się na przejazd z przewoźnikiem Reszel BUS zgadzają się z w/w regulaminem bez zastrzeżeń.
Komunikator społecznościowy